Friday, June 02, 2006

1998 (pura nostalgia)



CAT// Mostrant tot un repertori de ilustracions de quan dibuixava moltisim, des de la finestra de casa, que dona al carrer, m'he topat amb això.. una ilu que em remonta a una epoca on jo era feliç amb el meu peto texà, i ballant al Pub Factory de LLeida. (aquesta ilu són els BackStreetBoys, els meus professors de ball, jajajajaja) en serio...
_________________________________
ESP// Mostrando todo un repertorio de ilustraciones de cuando dibujava muchisimo, desde la ventana de casa, que da a la calle, me he encontrado con esto.. una ilu que me remonta una época donde yo era feliz con mi peto tejano, y bailando al Pub Factory de Lleida.(esta ilu son los BackStreetBoys, mis profesores de baile, jajajajajajaj) en serio...

2 Comments:

At 11:00 AM, Blogger sr. sike said...

això no t'ho perdono.. els bsb..
brrr!!

 
At 12:22 AM, Blogger Xavier said...

JAJAJAJAJAJAJAJA

gracies a escoltar les seves cançons acapella, vaig aprendre un munt...

no oblidare mai... tu vares veure la part comercial, pero els tios son bons...

Xavier :)

 

Post a Comment

<< Home